Club Biliard-Bowling, Club Wellness, Club Piscina Spl. Independentei 319B
Darts image

Darts

IDM Club vă pune la dispoziţie 5 moderne aparate EURO-DART, pentru jocul de Dart. La fiecare aparat pot juca până la 8 persoane. Aveti opţiunea de a alege din 28 de jocuri de Dart şi puteţi de asemenea juca pe echipe.


VARIANTE DE JOCURI



1. High Score


Este cel mai simplu joc de dart. Jucătorii aruncă trei darturi în fiecare rundă. După ultima rundă aparatul calculează câştigătorul. Câştigă jucătorul care a obţinut cel mai mare scor. În acest joc orice aruncare ce nimereşte ţinta, este valabilă. HIGH-SCORE este un joc singular, pentru 1-8 jucători, recomandat începătorilor.



2. Low Score


Este un joc puţin mai greu decât "High Score"-ul. În acest joc jucătorul trebuie să obţină un scor cât mai mic pentru a câştiga. Dacă nimeriţi un segment al ţintei al cărui număr este mai mic decât numărul rundei actuale, primiţi 20 de puncte de penalizare (+ numărul segmentului). De exemplu, suntem în runda a 4-a. Nimeriţi segmentul 2. În acest caz primiţi 20+2 puncte, care se adaugă la scor. Aruncarea care nu nimereşte ţinta primeşte 50 de puncte de penalizare. Bineînţeles, aruncările duble sau triple se calculează multiplu. LOW-SCORE-ul este un joc singular pentru 1-8 jucători, recomandat pentru începători şi avansaţi.



3 - 6. '01 Games


Acestea sunt cele mai populare jocuri tradiţionale de darts. Acest aparat cunoaşte 4 tipuri din acest joc: jocurile 301/501/701/901. Aceste numere arată scorul iniţial pentru jucători. Jucătorii trebuie să reducă scorul la zero. Trebuie să ajungeţi exact la zero. În general cel care ajunge la scorul de zero, câştigă jocul imediat. Este şi o opţiune de EGAL (EQUAL), care oferă aceleaşi şanse pentru toţi jucătorii. În acest caz, dacă cineva ajunge la scorul de zero, ceilalţi jucători primesc acelaşi număr de darturi, pentru a obţine scorul de zero. Dacă cineva nimereşte un segment mai înalt decât cel cerut, scorul lui va fi adăugat la scorul iniţial, şi pierde restul darturilor în această rundă. Dacă cineva este atât de aproape de scorul de zero încât poate învinge cu un singur dart, aparatul îi afişează o combinaţie strategică ajutătoare. Pentru acest joc sunt câteva opţiuni, detaliate în capitolul "Opţiuni". Acest joc este recomandat tuturor categoriilor de jucători. Joc singular şi de echipă.



7. Shanghai


În acest joc trebuie nimerite în ordine toate segmentele, mai întâi segmentul 1, apoi segmentul 2 etc. Aparatul afişează numărul segmentului pe care jucătorul trebuie să-l nimerească. Celelalte nimereli nu sunt valabile. Trebuie încercată ochirea segmentului până îl nimeriţi. (Chiar şi până la sfârşitul jocului.) Dacă nimeriţi segmentul cerut, puteţi încerca segmentul următor. Dacă nimeriţi dublu sau triplu, acestea se adaugă multiplu scorului. Există o posibilitate de a învinge imediat. Dacă cineva nimereşte segmentul cerut într-o rundă cu o singură, o dublă şi o triplă aruncare (în orice ordine), câştigă jocul imediat. Acest eveniment se numeşte SHANGHAI. Jocul Shanghai este un joc singular pentru 1-8 jucători, recomandat jucătorilor avansaţi.



8. Pub Game


Regulile sunt aceleaşi ca la "Highe score", dar sunt doar două runde. Astfel jucătorii aruncă doar 6 darturi (2x3) în timpul celor 2 runde. Scorul mai mare câştigă. Beneficiul acestui joc constă în faptul că 4 jucători pot juca cu un credit. Acest joc este foarte potrivit pentru a decide rapid cine face cinste în club! Acest joc se recomandă tuturor jucătorilor.



9. Cricket


În acest joc funcţionează LED-urile roşii şi galbene. Cele 7 coloane simbolizează segmentele 15-20 şi "bull"-ul. Aceste segmente trebuie nimerite de trei ori (sau o dată, cu o aruncare triplă). Dacă nimeriţi un segment, LED-ul se va aprinde la numărul respectiv. Dacă în cazul unui număr se aprind trei LED-uri aţi "terminat" cu numărul respectiv. Trebuie terminate toate numerele. Dacă aţi terminat toate numerele şi aveţi cel mai mare scor, aţi câştigat jocul. Dacă aţi terminat un număr, puteţi primi puncte pentru a nimeri din nou segmentul terminat. În jocul de echipă, ambii jucători trebuie să termine numărul pentru a termina segmentul. După aceasta echipa poate primi puncte nimerind segmentul încheiat.



Variante:

1. Cea mai uşoară variantă este Cricketul fără scor (No Score Cricket). Aici jucătorii trebuie să termine segmentele, nu trebuie atins nici un scor. Câştigătorul este jucătorul care termină toate segmentele până la încheierea jocului ("round limit"), aparatul calculează numărul LED-urilor aprinse (toate LED-urile sunt egale în acest caz), şi câştigă cel mai mare număr de LED-uri.
2. Jocul Cricket tradiţional. Aici puteţi primi puncte dacă aţi terminat segmentul. De exemplu pe semnalizator sunt aprinse două LED-uri 19 şi dvs. aruncaţi un 19 dublu. În acest caz una dintre ele va fi al treilea LED 19 iar celelalte 19 puncte se adaugă la scor. Dar dacă alţi jucători au terminat deja segmentul 19, dvs. nu mai primiţi puncte pentru ochirea segmentului 19. Sunt opţiuni pentru metoda "terminării". În modul "SETUP" puteţi opta ca în cazul când un jucător termină cu un segment, ceilalţi jucători să nu mai obţină puncte cu acest segment. În urma acestei opţiuni jocul devine foarte dur. Celelalte opţiuni (reglate de fabrică): fiecare jucător trebuie să termine cu un segment pentru ca unul să nu mai obţină puncte cu acest segment. În acest caz dacă există un alt jucător care încă nu a terminat segmentul, puteţi primi puncte pentru acest segment până el termină cu segmentul. În această variantă a Cricketului câştigă cel mai mare scor. Dacă terminaţi toate segmentele, aparatul încă nu vă declară învingător, trebuie să continuaţi jocul. Dar dacă obţineţi scorul maxim în timpul jocului, aparatul vă declară imediat învingător şi jocul se încheie. Când nimeni nu învinge şi se încheie ultima rundă, scorul cel mai mare învinge, indiferent de numărul segmentelor terminate.
3. Cut-Throat Cricket (cricket-ul gât-tăiat). În această variantă poţi da puncte celorlalţi jucători. Dacă un jucător a terminat segmentul şi nimereşte acest segment din nou, valoarea segmentului (în cazul dublelor sau triplelor multiplu bineînţeles) va fi adăugat la scorul celorlalţi jucători, care nu au terminat încă segmentul. Bineînţeles, la sfârşitul jocului învinge scorul cel mai mic. Dacă aţi terminat toate segmentele şi aveţi cel mai mic scor, câştigaţi imediat. În acest joc puteţi dori şi plănui metode prin care daţi puncte celorlalţi jucători, ridicând scorul lor asupra scorului dvs.

Toate cele trei jocuri Cricket pot fi jucate şi în echipă. În acest caz în modul "SETUP" puteţi regla modul de echipă câştigătoare ("team-win-mode"): e de ajuns ca un jucător să termine jocul pentru ca echipa să câştige, sau ambii jucători trebuie să termine jocul pentru a învinge. Jocul este recomandat jucătorilor avansaţi.



10. Fives


În acest joc cele trei aruncări sunt în relaţii strânse. Aparatul adună cele trei scoruri. Dacă rezultatul este divizibil cu 5, se adaugă punctele la scor. Dar dacă nu este divizibil, nu primiţi puncte în această rundă. Dacă cineva nimereşte aparatul în loc de ţintă, aparatul va scade din scor valoarea rundei actuale. Aceasta este o pedeapsă, pentru a evita aruncările intenţionat greşite. (De exemplu aţio avut două aruncări bune [60+60]. Cu a treia aruncare puteţi strica rezultatul cu un 3, 7, 8, etc, şi aruncaţi intenţionat greşit pentru a obţine un scor divizibil cu 5. Dacă aruncaţi greşit, aparatul va scade valoarea rundei actuale chiar dacă nu aveţi nici un scor în această rundă. Punctele de penalizare se scad din scorul de dinainte (dar nu se reduce sub zero). Fives-ul este un joc singular cu 1-8 jucători, recomandat avansaţilor.



11. Halve


Acest joc este plănuit pentru experţii cu mâna sigură. Poate dura 7 runde. Aceasta înseamnă 21 de aruncări pentru fiecare jucător. Înainte de începerea jocului, aparatul trage la sorţi, stabilind ordinea segmentelor şi a "bull"-ului. În timpul jocului trebuie nimerite segmentele cerute. Aparatul afişează întotdeauna numărul care trebuie nimerit. Ordinea segmentelor este aceeaşi pentru toţi jucătorii. Aveţi doar o singură şansă pentru un segment. Jocul începe de la zero puncte pentru fiecare jucător. Dacă puteţi nimeri segmentul cerut, primiţi punctele pentru acest segment (la dublu, triplu multiplicat). Dar dacă nu nimeriţi segmentul cerut, scorul se înjumătăţeşte. În acest caz aparatul rotunjeşte, pentru a avea numere întregi. Acest joc este foarte excitant, deoarece în afara nimeririi segmentelor sunteţi inspiraţi să aruncaţi dublu sau triplu pentru un scor mai mare. Pe de altă parte nimeni nu se poate simţi în siguranţă, nici chiar cu un avantaj de 100 de punct: de exemplu dvs. aveţi 98 de puncte, celălalt jucător 190 de puncte. El poate crede că va învinge, dar ratează segmentul cerut şi scorul lui se va reduce la 95 de puncte, şi din acest moment dvs. sunteţi pe poziţia de învingător. La sfârşitul jocului învinge scorul mai mare. În caz că se nimereşte aparatul şi nu ţinta, scorul se înjumătăţeşte. Halve este un joc singular pentru 1-8 jucători, recomandat pentru experţi.



12. Bullmaster


Acest joc dezvoltă capacitatea de a nimeri "bull's eye"-ul. În acest joc jucătorul încearcă numai ochirea "bull's eye"-ului în prima parte a jocului, apoi în partea a doua încearcă colectarea scorului cu orice segment. În partea a doua aparatul scade 40 de puncte din scorul obţinut în runda actuală. Aceasta egalizează şansele de câştig ale jucătorilor. (Dar dvs. trebuie să aveţi minimum 0 puncte într-o rundă şi puncte minus pentru a nu supravieţui în acest joc). În primele 10 runde jucătorii care au numărul de ordine impar trebuie să nimerească "bull's eye"-ul (afişat BUL pe semnalizator). Ceilalţi jucători trebuie să adune scor în primele 10 runde. Dar după ce schimbă partea, urmează jucătorii impari la adunarea scorului. Bullmaster-ul este un joc singular pentru 1-8 jucători, recomandat jucătorilor avansaţi şi experţi.



13. Parchess 301


Sunt o mulţime de jucători care doresc să se amuze de ceilalţi. Parchess 301 este perfect pentru aceasta. Jocul începe cu scorul 0 iar jucătorii trebuie să obţină exact 301 de puncte. Cine obţine primul 301 de puncte, câştigă imediat (dacă nu este opţiunea de egalitate). Jocul are o surpriză: dacă un jucător după aruncare ajunge la un scor identic cu un alt jucător, reduce la zero scorul celuilalt. Astfel celălalt jucător porneşte din nou de la 0. Ce ciudă! Bineînţeles, in jocul de echipă nu poţi reduce scorul partenerului. Acest joc este excitant fiindcă un jucător "redus" poate reveni, ajungând din urmă pe ceilalţi care nu pot obţine exact 301 de puncte şi stagnează în jurul scorului de 301. În acest caz jucătorul care se crede deja câştigător, este "redus" la 0 şi pierde jocul! Dacă nimeni nu obţine exact 301, la sfârşitul jocului câştigă scorul cel mai mare. Opţiunile selectabile pentru acest joc sunt identice cu cele descrise la jocurile '01. Se recomandă tuturor nivelelor.



ECHIPA


Cu această opţiune puteţi fonda echipe. O echipă constă întotdeauna din doi jucători. Prima echipă constă din jucătorii 1. şi 3., al doilea din 2. şi 4., al treilea din 5. şi 7., a patra din 6. şi 8. La opţiunea de echipă o echipă poate termina (şi câştiga) un joc '01 dacă partenerul are scorul mai mic decât celelalte echipe. Dacă cineva poate termina jocul, dar partenerul său are scor prea înalt, această echipă nu câştigă încă, dar partenerul poate reduce scorul mai târziu, făcând echipa să învingă.



EGAL


Această opţiune egalizează avantajele rezultate din ordinea jucătorilor. Dacă un jucător termină jocul, aparatul oferă acelaşi număr de darturi celorlalţi în runda actuală. Dacă şi alţii pot termina jocul în runda respectivă, vor fi doi (sau mai mulţi) învingători. Ex.: dacă un jucător termină jocul într-o rundă cu două darturi, aparatul oferă celorlalţi jucători doar două darturi. Dar dacă celălalt jucător poate termina jocul cu un singur dart, el va fi câştigător.





Tel. 072-BILIARD, 072-BOWLING, 021-316.10.52
/
 
Tarife pentru membri *)

Tarif pe ora

**

)
Interval 09-12 12-17 17-
Luni 6.75 9.00 13.50
Marti 6.75 9.00 13.50
Miercuri 6.75 9.00 13.50
Joi 6.75 9.00 13.50
Vineri 6.75 11.25 18.00
Sambata 8.10 11.25 18.00
Duminica 8.10 11.25 18.00
 
Tarife fara card de membru

Tarif pe ora

**

)
Interval 09-12 12-17 17->
Luni 6.75 13.50 18.00
Marti 6.75 13.50 18.00
Miercuri 6.75 13.50 18.00
Joi 6.75 13.50 18.00
Vineri 6.75 15.75 22.50
Sambata 8.10 15.75 22.50
Duminica 8.10 15.75 22.50
 

>> Descarca tarifele de biliard, snooker, bowling si tenis de masa in format PDF.


*

) Taxa pentru a deveni membru al Clubului de biliard, bowling si tenis de masa este 175 Lei, si aceasta calitate este valabila un an. Cardul de membru al clubului il puteti obtine la simpla cerere de la receptie, platind taxa de 175 Lei.



In cazul pierderii cardului, se poate elibera un duplicat contra sumei de 10 Lei. Drepturile care decurg din calitatea de membru se transfera pe noul card pe perioada ramasa.



    IDM Club on Facebook
     

        Free WiFi Spot